Izaberi

понедељак, 24. фебруар 2014.

Mali princ

Mali princ je bio usamljeni dečak koji je živeo daleko u svemiru. Tamo je imao jednu ružu koju je voleo najviše na svetu i o kojoj se stalno brinuo. Ali, to mu nije bilo dovoljno i zato je napustio svoju planetu i krenuo da luta svemirom. Na tom putovanju naišao je na razne planete i na njima upoznao razne ljude koji su, kao i on, bili ili usamljeni ili previše zaokupljeni samim sobom.

Na prvoj planeti sreo je kralja koji je mislio da su svi ljudi njegovi podanici. Zatim, na drugoj planeti, naišao je na uobraženka za koga su svi ljudi bili obožavaoci. Na trećoj planeti sreo je pijanca koji pije da zaboravi stid što pije, a na četvrtoj planeti živeo je poslovni čovek koji je brojao i iz phlepe prisvajao zvezde. Na petoj planeti upoznao je geografa koji piše knjige o dalekom svetovima, a na zadnjoj, šestoj planeti pričao je sa fenjerdžijom koji ne vidi lepotu koja ga okružuje. Mali princ je svašta naučio, ali se razočarao jer ti ljudi kao da nisu imali dušu. Jedina uteha mu je bila lisica koja ga je, kad ju je sreo, zamolila da je pripitomi.

Svoje putovanje Mali princ je završio misleći samo na svoju crvenu ružu. 


Jedna moja drugarica me je zamolila da napišem post o malom princu. Kako sam davno pročitala knjigu, nisam se sećala maltene ničega. Zato sam je ponovo pročitala i mnogo mi se svidela. Dopada mi se to što je pisac ovu knjigu pisao kao da se njemu dešavalo. Ovu knjigu preporučujem i deci i odraslima. Uživajte!

Нема коментара :

Постави коментар

Pogledajte još:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...